LUGU SELLEST, KUIDAS MARGIT PILDIGA TUNDI LÄHEB HÄÄLESTAMA...
Ühel porikuu üheksandamal päeval paneb Margit pildi pulga peale ja läheb. Oma saatusele vastu. Kui nii piltlikult väljendada.Aine: Inimeseõpetus, 2.klass
Aeg: 9.oktoober 2014
Tunni teema: Minu kodu ja pere
Tegevuse eesmärk:
- õpilaste häälestamine inimeseõpetuse tunniks ehk pildi abil uude teemasse minek;
- õpilane arutleb, mida näeb pildil;
- õpilane nimetab pereliikmeid pildil
Tegevuse põhjendus:
"Kodu on iga inimese jaoks kõige kallim paik ja pereliikmed on kõige olulisemad inimesed" (Rippak, R. jt 2011). Vaadeldav pilt aitab tekkida arutelul pere olulisusest, erinevatest peremudelitest, suurtest ja väikestest peredest.
Tegevuse kirjeldus ja põhjendus:
Õpilane vaatab pilti ja kirjeldab, mida pildil näeb. Seejärel püüab arvata, mis teemal tunnis rääkima hakkame. Õpetaja küsib, milliseid pereliikmeid oskavad lapsed nimetada. Kas koduloomad on pereliikmed? Kas pereliikmed on ainult need, kes elavad ühes majas? Kas vanavanemad, kes elavad eraldi, kuuluvad perre?
Häälestuse peale ei kulu rohkem, kui 10 minutit.
Pilt võetud siit
Tsitaat pärineb: Rippak, R. jt. 2011. 2.klassi inimeseõpetuse tööraamat. Lk 16. Koolibri.
Tsitaat pärineb: Rippak, R. jt. 2011. 2.klassi inimeseõpetuse tööraamat. Lk 16. Koolibri.
Tegevus asjakohane ning hea, et oled viidanud pildi allikale.
VastaKustutaKindlasti mõtle ka sellele, kuidas toimub õpilastega arutelu? Kas kõik saavad sõna, või ainult kiiremad, kes käega märku annavad?